Přeskočit na kategorie produktů Přeskočit na košík Přeskočit na navigaci

Nemám zájem o slevy a akce, chci lištu skrýt

Kempiči - jak to všechno začalo

Dnes se vám představí neotřelá dvojice kamarádů, se kterou jsme nově navázali spolupráci. Co z toho vznikne jen matně tušíme, ale slibujeme, že nudit se rozhodně nebudete!


Obsah

 

Kdo nebo co jsou Kempiči?

Abychom mohli plně pochopit význam a vůbec smysl existence této zvláštní dvojice, pojďme se vrátit v čase do července roku 2007. Konkrétně pak na 55,5. kilometr dálnice D11, kde se čerstvě otevřela jedna nejmenovaná fastfoodová restaurace.

A právě v McDonaldu se poprvé potkali.

Štefi smažil hranolky, v mékáčovském slangu občas žoviálně zvané "hrancle", a Vojta mopoval na dámských pisoárech.

Hned ten samý večer po směně zašli oba pánové na pivo a ještě téže noci se rozhodli, že do konce prázdnin budou slavní.

Ale do prázdnin jakého roku? To si tak trošku říct zapomněli … Nyní je to již 15 let.

 

 

     O autorech

Vojtěch Říha

Narodil se 4. 7. 1990 a celé své dětství strávil v Poděbradech. Po maturitě na místním gymnáziu byl přijat na Janáčkovu akademii múzických umění v Brně, kde vystudoval činoherní herectví v ročníku I. Krobota a L. Riegra. Vysokou školu absolvoval rolí Hamleta ve stejnojmenné divadelní hře W. Shakespeara a následně byl přijat do angažmá v Divadle Petra Bezruče. V Ostravě strávil pět sezón a ztvárnil tam několik významných divadelních rolí. Od sezóny 2019/20 opouští Slezsko a přijímá angažmá v Klicperově divadle v Hradci Králové. Vojtěch Říha se během své kariery objevil v několika televizních filmech a seriálech. Spolu se svým kolegou jsou tvůrci a moderátory pořadu Kempiči, který je vysílán na Televizi Seznam.

 

Jakub Štefanec

Narodil se 5. 9. 1990. Mládí prožil v Kolíně, kde i odmaturoval na místní Obchodní Akademii. Následně vystudoval marketingovou komunikaci na VŠFS v Praze. Již během studií pracoval jako Brand manažer pro Seznam.cz, kde vymýšlel a realizoval kampaně např. pro Mapy.cz, Firmy.cz a prohlížeč Seznam. Během své marketingové kariéry spolupracoval se značkami jako Nestlé, Johnson & Johnson, E.ON, Direct pojišťovna a Raiffeisen Bank. Nyní na volné noze pomáhá podnikatelům a majitelům firem jako Brand konzultant a Life Coach. V oblasti kultury se příležitostně věnuje improvizovanému divadlu, moderování a natáčení krátkých filmů. Srdcem i duší je však muzikant. Hrál v několika kapelách, složil několik reklamních znělek a nyní
pracuje na svém sólovém hudebním projektu.

 

Období temna a bolestivé odloučení

Čas plynul a Štefi s Vojtou stále hledali směr, kterým se ve svém profesním životě ubírat.

Krom Štefiho úspěchu v podobě diplomu za "nejlepšího pracovníka měsíce října", neměla naše dvojice žádné hmatatelné výsledky a navíc - blížila se maturita!

Proto se pánové opět setkali ve svém oblíbeném lokále, a protože debata byla plodná, vydrželi tam přes celý svatý týden. V pondělí Vojta vstal od stolu, zaplatil lístek, rozloučil se s barmankou Majdou a šel maturovat. Když se o čtyři hodiny později vrátil, Štefiho už nenašel. Ale furt tam byla Majda..., ale to už je zas jiný příběh.

Nakonec oba pánové úspěšně odmaturovali (Vojta za hezkých třináct) a jejich cesty se nakrátko rozdělily.

Toto období, též občas nazývané "doba temna", bylo zapříčiněno studii na vysokých školách. Štefi zamířil do Prahy a jal se studovat marketing, Vojta se řadou administrativních pochybení dostal na činoherní herectví a skončil v Brně.

Během náročných vysokoškolských let nebyl dostatek prostoru na plánování chystaného proslavení. Což ale neznamenalo, že by kluci stagnovali. Naopak!

Mezitím, co se Vojta chystal na dráhu profesionálního herce, Štefi založil kapelu a začal se naplno věnovat muzice. Potíž byla v tom, jak tyto dva světy spojit do společného projektu.

Vojta totiž neuměl zpívat, a tak ho Štefi nemohl přijmout do kapely. Naopak Štefi uměl hrát zhruba stejně jako Vojta, ale ten ho zas nechtěl přijmout, protože by nedávalo smysl, proč tedy on studoval čtyři roky činohru.

 

FAKT NEKECÁM! – aneb kluci spisovateli

Po studiích a s čerstvými tituly v kapse se pánové stali zaměstnanci.

Štefi zůstal v Praze a začal pracovat u nějaké firmy. Bůhvíjaké, záznamy se nedochovaly.

Vojta se přestěhoval do Ostravy a začal rozdávat lidem radost v místním divadle. V této době konečně vzniká společný projekt, který stojí za zmínku.

Protože Štefi i Vojta rádi píší, vytvořili blog "Fakt nekecám", kde sepisovali své "tragikomické" historky z dosavadního života. Už z počátku ale narazili na problém.

Pánové se vyžívali v opravdu velmi rozsáhlých příbězích (za pravdu mi dává i tento článek, který je sice psán v er-formě, ale popravdě ho píšu já se Štefim).

To vedlo k tomu, že tento blog četli pouze rodiče obou spisovatelů.

A tak tento projekt záhy končí v propadlišti dějin.

 

Dostali TO, oba

Konečně se v našem vyprávění dostáváme do blízké současnosti.

Psal se rok 2020 a Štefi se z Prahy přesouvá do malebné vesničky na břehu Berounky.

Naopak Vojta mizí z malebné Ostravy a útočiště nachází v Hradci Králové.

Na počátku téhož roku se obě budoucí hvězdy českého internetu vydávají na chalupu do Krkonoš, kde spolu s třicítkou Kozla 11 chtějí strávit příjemný víkend ve znamení relaxace a tvůrčí práce.

Bohužel (nebo bohudík?) je uprostřed pobytu zastihne tvrdý lockdown, a tak jsou oba pánové nuceni na místě setrvat o týden déle. A právě tehdy se to stalo!

Namísto virového onemocnění kluci dostali nápad!

Nápad, který naši dvojici zaměstnal natolik, že se prázdný sud do dnešního dne nepodařilo vrátit.

 

      

 

Hrdý partner Kempičů

V rámci projektu PODPORUJEME VAŠE SNY pomáháme sportovcům, dobrodruhům a nadšencům plnit jejich sny. Podporujeme také kulturní, sportovní, turistické a cestovatelské akce, stejně jako společensky prospěšné iniciativy skupin i jednotlivců. Více na PODPORUJEME.

 

Kempičí léto a sláva na dohled

Štefiho s Vojtou bavilo kempování. Každé léto trávili spolu se svými kamarády a kamarádkami mnoho dní pod stanem, ať už při sjíždění řeky, či kdekoliv jinde v přírodě.

Nejspíš by je ale nikdy nenapadlo, že za to můžou dostat královsky zaplaceno. Což je dobře, protože se to taky bohužel nikdy nestalo.

Nicméně zanedlouho spatřil světlo světa pilotní díl zábavného pořadu, který byl založený na hodnocení vybraných kempů po celé republice.

Protože byl Štefi s výsledkem spokojený a Vojta neměl na chalupě internet, rozhodl se toto dílo drze poslat do jediné internetové televize, kterou v tu chvíli znal.

Netrvalo to dlouho a po čtyřech týdnech se nám ze Seznamu.cz skutečně ozvali s verdiktem: „Pánové, máme zájem!"

 

600 000 "VJŮS" za 2 měsíce!

V létě 2020 jste tak oba Kempiče mohli potkávat skrze obrazovky v rámci pořadu Kempiči na televizeseznam.cz, ale i osobně napříč rekreačními zařízeními po celé zemi.

Štáb, který měl na starosti natáčení, byl složen z mnoha zajímavých osobností. Konkrétně ze tří.

Kamery se ujal Martin Jalovec, režie, postprodukce, hostesky, řidiče a prudiče - Vojtěch Říha. Zvuk, marketing, hudbu, skript, rekvizity a catering si vzal na starost Jakub Štefanec.

I v dosti skromných a především limitujících podmínkách se klukům podařilo vyprodukovat 8 epizod, jejichž průměrná sledovanost čítala 60 tisíc diváků na díl. S celkovým počtem zhlédnutí 604 351 se tak mladým tvůrcům konečně podařilo pozitivně zapsat do světa české internetové zábavy.

 

KEMPIČI + 4CAMPING.CZ = <3

Natáčení však nebylo vždy procházkou Ordinací v růžové zahradě.

Vydržet s jedním člověkem dva měsíce v kuse a navíc ve stanu 2 m na 1,5 m… to je zkrátka… no, není to snadné.

Vše vyvrcholilo drobným incidentem, kdy se hádka o ztracený žeton do sprch vymkla kontrole a Vojta držel Štefiho hlavu více jak třicet vteřin ponořenou ve Vranovské přehradě.

Naštěstí se právě v tuto dobu ozvali z 4campingu!

Vítek Hruška, produktový guru a obsahový mág, si totiž se 6 měsíčním zpožděním všiml několika e-mailů v jeho spamové složce, kdy ho oba tvůrci bombardovali návrhy na možnou spolupráci.

A právě tehdy podruhé (a patrně naposled) slyšeli to, v co doufali: „Pánové, máme zájem!"

 

Kempiči v extrému, aneb boj o přežití

Máme tu rok 2021 a po několika týdnech příprav se začíná natáčet nový pořad "Kempiči v extrému", který nelítostně otestuje outdoorového ducha obou chlapců v hlavních rolích.

Štefi s Vojtou vymění teplé písečné pláže s nealko mojitem za trochu rumu v placatce a spacák do -20 °C. 

Během čtyř týdnů budou totiž muset přenocovat, ale hlavně PŘEŽÍT, v extrémních nehostinných podmínkách na tak šílených místech, kde se o to doposud nepokusil ani sám Vítek, který klukům tuto výzvu dal!

Jestli uspějí, dostanou od 4campingu zbrusu nový stan na natáčení druhé letní série Kempičů. Nebo alespoň tak jim to Víťa slíbil.

A vy jejich tragikomické počínání můžete sledovat z pohodlí svých obýváků (nebo ložnic - pokud tam nemáte nic lepšího na práci) na TeleviziSeznam.cz, na stránkách kempici.cz (které jsou vlastně jen přesměrované na Televizi Seznam) a nově také na Youtube kanálu 4camping.cz

Pokud chcete nahlédnout do zákulisí natáčení pořadu a zasmát se nad nepovedenými záběry, sledujte kluky taky na jejich sociálních sítích @kempici (Facebook, Instagram, TikTok).

 

Užitečné odkazy

 

Autor: Kempiči

Zdroje: archiv autora

Kempiči - 6. díl: recenze Autocampu Osek

Kempiči

S koncem sezóny přichází i poslední díl Kempičů, tentokrát se inspektorát podívá na zoubek Autokempu Osek v Ústeckém kraji. Kolik kolíků dostane poslední kemp letošní série?

Kempiči - 5. díl: recenze Kempu Keramika

Kempiči

Kempičí krasojízda po českých kempech pokračuje. Dnes budou kluci rozdávat kolíky v Kempu Keramika na břehu Hracholuské přehrady. Jaké hodnocení si tento kemp odnese?

Kempiči - 4. díl: recenze Westernového městečka Šiklův mlýn

Kempiči

Dnes se kluci z pořadu Kempiči podívají netradičně do zábavního parku Šiklův mlýn. Jak tento díl dopadne? Dozvíte se v dnešním videu. 

Vybíráme pro vás

9 499  (28.42 %) 6 799 

Porovnat

8 499  (41.18 %) 4 999 

Porovnat

2 790  (21.18 %) 2 199 

Porovnat

3 499  (8.57 %) 3 199 

Porovnat

6 999  (42.86 %) 3 999 

Porovnat

3 699  (18.92 %) 2 999 

Porovnat

Ultralehký stan MSR Hubba Hubba NX

16 954  (7.1 %) 15 750 

Porovnat

14 785  (10.93 %) 13 169 

Porovnat