Powerbanka s extrémně vysokou kapacitou Swissten BLACK CORE 30.000 mAh je ideální na delší výlety do přírody popřípadě pro partu přátel. Dle specifikace dokáže nabít i notebook.
Informace o produktu
Značka příslušenství k mobilním telefonům SWISSTEN našla inspiraci ve švýcarské preciznosti a důrazu na kvalitu. Na trh přišla v roce 2015 s modelovými řadami cestovních nabíječek a auto nabíječek.
Powerbanka BLACK CORE od značky Swissten s extrémně vysokou kapacitou 30.000 mAh disponuje rychlým nabíjením PoweDeliverypro zařízení s operačním systémem iOS i rychlým nabíjením Qualcomm pro zařízení s OS Android. Nemusíte nosit nosit více kabelů, protože Powerbanku lze nabít všemi aktuálně používanými kabely (lightning, USB-C i microUSB). Kabel, kterým nabijete svůj smartphone posléze přepojíte a můžete nabít powerbanku.
Hlavní vlastnosti:
extrémně vysoká kapacita 30.000 mAh
ideální na delší výlety do přírody
rychlé nabíjení (PoweDeliverypro iOS a Qualcomm pro Android)
Čím vyšší kapacita, tím delší výdrž, ale také vyšší hmotnost. Pro dobití dnešního telefonu potřebujete cca 5500 mAh při započtení ztrát během nabíjení. Nezapomínejte, že s každým dalším cyklem kapacita klesá.
30000 mAh
Vlastnosti powerbank
Rychlonabíjením i bezdrátovým nabíjením zkracujete životnost akumulátoru. Z klasického USB konektoru uděláte ten "céčkový" a naopak obyčejnou redukcí.
Dobře zvolená powerbanka může být víc než jen praktickou zálohou energie pro váš mobil. Zvlášť pokud ji chcete brát na delší výpravy bez přístupu k elektřině. Prozradíme, na co všechno se při jejím výběru zaměřit. I jaké další funkce vám na cestách mohou ulehčit život.
Česká značka Crossio nabízí nabíjecí stanici LifePower 600. Jak tato vychytávka obstojí na cestách po dalekém Finsku? Otestoval ji pro vás musher Jan Svoboda.
Jakub Vlček pro vás otestoval voděodolný solární batoh Crossio SolarBag Lumee. Testování probíhalo ve městě i v přírodě. Jaké si batoh odnesl hodnocení?
Jakým směrem se bude ubírat outdoor v roce 2016? Hlavními trendy budou i pro příští rok minimalismus, důraz na komfort, přírodní materiály, šetrnost k přírodě, mobilita a konektivita. Jak se s tím popasovali hlavní hráči na trhu?