Insta360 X3
Kamera
Fotografie


Není skladem
Alternativy produktu
Informace o produktu
Insta360 X3 posouvá hranice akčních 360° kamer. Díky dvojici 1/2" 48MP snímačů dokáže natáčet detailní 5,7K videa i za zhoršených světelných podmínek a fotit 72MP panoramatické snímky s neuvěřitelnou ostrostí. S vylepšenou stabilizací FlowState a režimem 360 Active HDR zachytíte dokonale plynulý obraz s realistickým kontrastem a barvami – bez potřeby gimbalu.
Režim Single-Lens Mode promění X3 v klasickou akční kameru, která zvládne 4K video nebo ultraširoký 170° záběr v rozlišení 2,7K MaxView. Pomocí aplikace Insta360 můžete video snadno přetvářet, měnit úhly pohledu nebo automaticky stříhat díky umělé inteligenci.
Kamera má voděodolnost do 10 m, velký dotykový displej, čtyři mikrofony pro čistý prostorový zvuk a hlasové ovládání. S výdrží až 81 minut natáčení a kompaktními rozměry (46 × 114 × 33,1 mm) je X3 ideálním společníkem pro každé dobrodružství – od surfování po horskou túru.
Hlavní vlastnosti:
- 5,7K 360° video při 30 fps s kódováním H.265
- dva 1/2" 48MP snímače pro špičkový detail i v horším světle
- FlowState stabilizace pro dokonale plynulé záběry
- režim 360 Active HDR – více detailů ve světlech i stínech
- Reframing v aplikaci – natáčej nejdřív, úhel vyber později
- Single-Lens Mode – širokoúhlé 4K záběry z první osoby
- 72MP 360° fotografie s mimořádnou ostrostí
- voděodolnost IPX8 do 10 metrů
- velký dotykový displej a ovládání hlasem
- 81 minut natáčení na jedno nabití, hmotnost jen 180 g
Video
Parametry
- Značka
- Insta360
- Hmotnost
- 180 g
- Rozměry
- 11,4 x 4,6 x 3,31 cm
- Barva
- černá
- Záruční doba
- 2 roky
- EAN
- 6970357853922
O výrobci
Značka Insta360 nabízí širokou škálu kamer a doplňků zaměřených na kreativní zachycení obrazu – od 360° kamer přes akční „malé“ kamery až po profesionální moduly. Například model Insta360 X4 přináší 360stupňové záběry v 8K rozlišení a umožňuje uživateli „později vybrat“ úhel záběru – díky tomu, že zachytí všechno kolem.
Značku Insta360 založil v roce 2015 Liu Jingkang spolu se svým týmem v Číně (město Šen-čen / Shenzhen) poté, co si uvědomili, že existující kamery neumožňují zachytit zážitky tak, že by uživatel mohl později „otáčet“ výběr záběru nebo vybrat nejlepší úhel.





