Přeskočit na kategorie produktů Přeskočit na košík Přeskočit na navigaci
ForCamping s.r.o. - vybavení do přírody Menu
  • Soutěž nakup a vyhraj 5

FAQ - Často kladené otázky

Sepsali jsme otázky, na které se nás na nejčastěji ptáte. Pokud jste odpověď nenašli, využijte naši zákaznickou linku

 Co vás zajímá?

 

 Nákup, doručení

Jakou velikost oblečení nebo obuvi mám zvolit?

Pokud si nejste jistí velikostí využijte velikostní tabulky. Při objednání na prodejnu si můžete objednat více velikostí k vyzkoušení.

Jaké jsou možnosti doručení?

  1. Doručení kurýrem - můžete si zvolit mezi PPL, DPD a Českou Poštou
  2. Osobní odběr na prodejnách 4camping
  3. Osobní odběr na výdejních místech Uloženky a DPD Parcel Shopu
  4. Doručení balíku na libovolnou poštu

Kolik zaplatím za dopravu a osobní odběr?

 Osobní odběr na prodejnách 4camping je vždy ZDARMA. Za ostatní způsoby doručení při nákupu v hodně do 1000 Kč zaplatíte 79 Kč (platba předem) nebo 99 Kč (platba dobírkou). Doprava nad 1000 Kč je ZDARMA.

Kdy zboží dostanu?

Objednávky uskutečněné do 15:00 předáváme dopravci v ten samý den. Běžná doba doručení je 1-2 pracovní dny. Stav objednávky můžete sledovat pomocí odkazu, který jsme Vám zašleme emailem společně s rekapitulací objednávky. O datu doručení vás bude informovat dopravce.

Kdy bude zboží na prodejně?

Zboží je na na všech prodejnách k dispozici obvykle do 2 pracovních dní, v Praze do 1 pracovního dne. O tom, že je zboží připraveno k vyzvednutí, vás budeme informovat pomocí sms a emailu.

Kam mám zadat slevový kupon?

Slevový kupon můžete zadat do pole slevový kód v dolní čísti přehledu objednávky v košíku (www.4camping.cz/kosik). Po stisknutí tlačítka použít se sleva automaticky odečte od hodnoty objednávky. Více o Slevových kódech

 

 

 Prodejny, možnost vyzkoušení

Máte na prodejně skladem zboží xy?

Vzhledem k šíři sortimentu, je většina zboží dostupná pouze na centrálním skladě. Zboží je nutné si na prodejnu nejdříve objednat, přičemž si můžete objednat i více kusů k porovnání a vyzkoušení a o koupi se rozhodnout až na míště.

Kdy dorazí objednané zboží na prodejnu?

Zboží je na všech prodejnách k dispozici obvykle do 2 pracovních dnů. V Praze do 1 pracovního dne. O tom, že zboží je připraveno k vyzvednutí, vás budeme informovat pomocí sms a emailu.

Můžu si objednat více velikostí a vyzkoušet si zboží na prodejně?

Ano. Všechny naše prodejny jsou vybaveny zkušební kabinkou. Zboží platíte až po vyzkoušení.

Co, když se mi zboží objednané na prodejnu nebude líbit?

Zboží objednané na prodejnu platíte až po vyzkoušení. V případě, že si nákup rozmyslíte později, do 14 dnů můžete nepoužité zboží v původním obalu a s visačkami vrátit.

Jak dlouho na mě objednávka počká na prodejně?

Obvykle zboží na prodejně skladujeme 7 dní. V případě, že si zboží nemůžete vyzvednout, zavoleje prosím na prodejnu a domluvte se na pozdějším převzetí.

Můžu u prodejny zaparkovat?

Možnosti parkování uvidíte po rozklinknutí mapky u konkrétní prodejny

Dá se platit kartou?

Ano, platit kartou lze ve všech našich prodejnách.

 

 Vrácení a výměna zboží

Jak mohu zboží vrátit?

Zboží můžete do 14 dnů od převzetí vrátit. (Pokud je to možné v originální obalu včetně visaček.) Vracet můžete:

  • Osobně - Zastavte se na kterékoliv naší prodejně, peníze Vám vrátíme na účet nejpozději do 14 dnů. Pokud chcete vyřízení urychlit, předvyplňte si doma tento formulář.

  • Poštou - Zasílejte doporučeně na adresu ForCamping s.r.o. Ocelářská 891/16 190 00 Praha 9. K balíku připojte průvodní dopis. Vzor si můžete stáhnout a vyplnit zde. Peníze Vám vrátíme na účet nejpozději do 14 dnů od převzetí vráceného zboží.

Co dělat, když mi přišlo jiné zboží, než jsem si objednal?

Pokud vám přišlo jiné zboží, než jste si objednali, ozvěte se nám prosím co nejdříve na zákaznickou linku, situaci společně vyřešíme.

Co dělat když mi zboží přišlo poškozené?

Pokud vám přišlo zboží poškozené, ozvěte se nám prosím co nejdříve na zákaznickou linku, situaci společně vyřešíme.

Nesedí mi velikost, jak ji mohu vyměnit?

Velikosti z logistických důvodů nevyměňujeme, ale pokud vám zboží nesedí můžete jej do 14 dnů od převzetí bez udání důvodů vrátit a objednat si zboží nové. 

Vracím, kdy mi vrátíte peníze?

Peníze vám vrátíme na účet do 14 dnů od převzetí vráceného zboží.

 

 Reklamace

Jak reklamovat zboží?

  • Osobně - Přineste zboží včetně všech jeho součástí na libovolnou prodejnu 4camping. Pokud chcete vyřízení urychlit, předvyplňte si doma tento formulář.
  • Poštou -  Reklamované zboží včetně všech jeho součástí zašlete spolu s kopií daňového dokladu a důvodem reklamace na adresu: ForCamping s.r.o. Ocelářská 891/16 190 00 Praha 9. Pro sepsání závad můžete využít tento formulář.

Jak probíhá reklamace?

Při přijetí reklamace Vám vystavíme reklamační protokol, do kterého zaznamenáme aktuální datum, přesné označení zboží a také způsob vyřízení, jaký požadujete. Reklamované zboží odešleme k posouzení výrobci. Jakmile reklamaci výrobce posoudí (ze zákona na to má maximálně 30 dní), budeme Vás o výsledku reklamace informovat.

Musím na reklamaci poslat celý stan nebo stačí prasklá tyčka?

Teoreticky by stačila jen tyčka. V případě, že by výrobce reklamaci uznal a nebyl by z technických důvodů schopný vám danou tyčku vyměnit samostatně, bylo by nutné dodatečně doposlat celý stan. Proto doporučujeme k reklamaci doručovat zboží vždy včetně všech jeho součástí.

 

  Slevové kódy

Kam mám zadat slevový kupon?

Slevový kupon můžete zadat do pole slevový kód v dolní čísti přehledu objednávky v košíku.  (www.4camping.cz/kosik) Po stisknutí tlačítka použít se sleva automaticky odečte od hodnoty objednávky.

Kde mohu získat slevový kupon?

Přehled aktuálně platných slevových kódů naleznete na stránce Extra slevy.

Mohu využít více slevových kuponů?

Bohužel ne. V každé objednávce je možné využít pouze 1 slevový kupon.

Proč se mi nenačetl slevový kupon?

Zkontrolujte si, zda jste zadali slevový kupon správně a zda nevypršela jeho platnost. Pokud je vše v pořádku a kupon stále nefunguje, napište nám prosím na email objednavky@forcamping.cz.

Vyskočila na mě sleva 100Kč a už to zmizelo, co mám dělat?

Zaregistrujte se k odběru novinek tady a pokud jste nový zákazník slevu 100 Kč, vám automaticky zašleme na email.

Kdy mi přijde slevový kupon?

Slevový kupon odesíláme na zadaný email automaticky. Měl by dorazit do 5 minut.  V případě, že se Vám v  poště nezobrazí, zkontrolujte si záložku "hromadné" a "spam".

Registroval jsem se k odběru novinek a nepřišel mi slevový kupon na první nákup, co mám dělat?

Možná jste omylem uvedl špatnou adresu. Zkuste se zaregistrovat k odběru novinek ještě jednou tady. Tento slevový kupon je určen pouze pro nové zákazníky, kteří u nás ještě nenakupovali.