Summit to Eat Losos s těstovinami a brokolic
Dehydrované jídlo
Losos s těstovinami a brokolicí od firmy Summit to Eat, lahodný a vhodný cestovní pokrm. Vhodné pro milovníky rybího masa.
Informace o produktu
Tento cestovní pokrm značky Summit to Eat je velmi praktický, a to díky své váze a velikosti. Nejsou zde použity žádné umělé konzervanty, což zaručuje vynikající přírodní aroma. Má také dlouhou trvanlivost - až 7 let. Díky technice vymrazování, která funguje na principu vysušení mrazem, je jídlo zakonzervováno (= bez přidání chemie) a zbaveno drtivé většiny vody (= zlehkne), ovšem chuť zůstává stále jako za čerstva.
Výhody pokrmu Summit to Eat Losos s těstovinami a brokolicí:
- praktické, chutné
- rychlá příprava
- trvanlivost 7 let
- bez konzervantů
Příprava:
1. Odtrhněte okraj pytlíku.
2. Vyjměte sáček obsahující pohlcovač kyslíku (nehořlavý sáček obsahující oxid železa pohlcující vlhkost).
3. Do pytlíku nalijte horkou vodu (280 ml) a zamíchejte.
4. Uzavřete pytlík a obsah ponechejte rehydratovat.
5. Po 8 minutách zamíchejte, případně dochuťte.
Tabulka výživových hodnot:
|
Výživová hodnota |
|
na 100 g |
na porci (117 g) |
|
Energie |
|
520 kcal |
608 kcal |
|
Bílkoviny |
16,6 g | 19,4 g | |
|
Sacharidy |
|
45 g |
52,6 g |
|
Z toho cukry |
|
7,9 g |
9,2 g |
|
Tuky |
|
31,6 g |
37 g |
Složení:
- těstoviny (pšenice) (30%)
- plnotučné mléko (21%)
- růžový losos (ryby) (10%)
- brokolice (7,5%)
- smetana (mléko)
- cibule
- řepkový olej
- kukuřičná mouka
- sůl
- bílý pepř
Parametry
- Značka
-
Summit to Eat
- European Freeze Dry ApS
- Karlebyvej 81, DK-4070, Kirke Hyllinge, DÁNSKO
- sales@europeanfreezedry.dk
- https://www.europeanfreezedry.com/
- Hmotnost
- 117 g
- Počet porcí
- 1
- Druhy masa
- Ryby a drůbež
- Trvanlivost
- 7 let
- Způsob úpravy
- Dehydrované
- Vegetariánské
- Ne
- Bezlepkové
- Ne
- Záruční doba
- 2 roky
- Kód produktu
- 76016019
- EAN
- 5060138531307
O výrobci
Summit to Eat je nová značka, která vznikla přebrandováním světoznámé značky Mountain House v Evropě. Více než 40 let je nejoblíbenějším výrobcem dehydrované stravy mezi cestovateli, turisty, táborníky a dalšími outdoorovými nadšenci. Výrobní postupy a technologie se nezměnili, naopak se rozšířila nabídka jídel a zvýraznila se chuť (ne glutamáty!).



















