Summit to Eat rýže s Teriyaki kuřetem 121 g
Dehydrované jídlo
Dušená rýže s kuřecím masem a Teriyaki omáčkou značky Summit to Eat, lahodný a praktický cestovní pokrm. Vhodné pro milovníky japonské kuchyně.
Informace o produktu
Tento cestovní pokrm značky Summit to Eat je velmi praktický, a to díky své váze a velikosti. Nejsou zde použity žádné umělé konzervanty, což zaručuje vynikající přírodní aroma. Má také dlouhou trvanlivost, až 7 let. Díky technice vymrazování, která funguje na principu vysušení mrazem, je jídlo zakonzervováno (= bez přidání chemie) a zbaveno drtivé většiny vody (= zlehkne), ovšem chuť zůstává stále jako za čerstva.
Výhody pokrmu Summit to Eat:
- praktické, chutné
- rychlá příprava
- trvanlivost 7 let
- bez konzervantů
Příprava:
1. Odtrhněte okraj pytlíku
2. Vyjměte sáček obsahující pohlcovač kyslíku (nehořlavý sáček obsahující oxid železa pohlcující vlhkost)
3. Do pytlíku nalijte 290 ml horké vody a zamíchejte
4. Uzavřete pytlík a obsah ponechejte rehydratovat. Proces trvá méně než 10 minut
Tabulka výživových hodnot:
|
Výživová hodnota |
|
na 100 g |
na porci (121 g) |
|
Energie |
|
498 kcal |
603 kcal |
|
Bílkoviny |
21 g | 25,4 g | |
|
Sacharidy |
|
50,7 g |
61,4 g |
|
Z toho cukry |
|
6 g |
7,2 g |
|
Tuky |
|
24,9 g |
30,1 g |
Složení:
- Dlouhozrnná rýže (30%)
- kuřecí maso (11%)
- cibule (11%)
- červená paprika (7%)
- zelené fazolky (7%)
- sladká kukuřice (7%)
- řepkový olej
- vaječná omeleta
- drcený česnek
- Teriyaki omáčka (sójová omáčka (voda, sůl, GM free sójové boby, pražená pšenice, cukr,)
- cukr
- vinný ocet
- zázvor
- sůl
- česnek
- kukuřičný škrob
- sůl
- bílý pepř
Parametry
- Značka
-
Summit to Eat
- European Freeze Dry ApS
- Karlebyvej 81, DK-4070, Kirke Hyllinge, DÁNSKO
- sales@europeanfreezedry.dk
- https://www.europeanfreezedry.com/
- Hmotnost
- 121 g
- Počet porcí
- 1
- Druhy masa
- Ryby a drůbež
- Trvanlivost
- 7 let
- Způsob úpravy
- Dehydrované
- Vegetariánské
- Ne
- Bezlepkové
- Ne
- Záruční doba
- 2 roky
- Kód produktu
- 76016017
- EAN
- 5060138531314
O výrobci
Summit to Eat je nová značka, která vznikla přebrandováním světoznámé značky Mountain House v Evropě. Více než 40 let je nejoblíbenějším výrobcem dehydrované stravy mezi cestovateli, turisty, táborníky a dalšími outdoorovými nadšenci. Výrobní postupy a technologie se nezměnili, naopak se rozšířila nabídka jídel a zvýraznila se chuť (ne glutamáty!).



















