Fotografie


Není skladem
Alternativy produktu
Informace o produktu
Tento cestovní pokrm značky Summit to Eat je velmi praktický, a to díky své váze a velikosti. Nejsou zde použity žádné umělé konzervanty, což zaručuje vynikající přírodní aroma. Má také dlouhou trvanlivost, až 7 let. Díky technice vymrazování, která funguje na principu vysušení mrazem, je jídlo zakonzervováno (= bez přidání chemie) a zbaveno drtivé většiny vody (= zlehkne), ovšem chuť zůstává stále jako za čerstva.
Výhody pokrmu Summit to Eat Dušené hovězí s brambory:
- praktické, chutné
- rychlá příprava
- trvanlivost 7 let
- bez konzervantů
Příprava:
1. Odtrhněte okraj pytlíku.
2. Vyjměte sáček obsahující pohlcovač kyslíku (nehořlavý sáček obsahující oxid železa pohlcující vlhkost).
3. Do pytlíku nalijte horkou vodu (570 ml) a zamíchejte.
4. Uzavřete pytlík a obsah ponechejte rehydratovat.
5. Po 8 minutách zamíchejte, případně dochuťte.
Tabulka výživových hodnot:
|
Výživová hodnota |
|
na 100 g |
na porci (190 g) |
|
Energie |
|
529 kcal |
1005 kcal |
|
Bílkoviny |
20,4 g | 38,8 g | |
|
Sacharidy |
|
41,3 g |
78,4 g |
|
Z toho cukry |
|
9,2 g |
17,4 g |
|
Tuky |
|
32,1 g |
61 g |
Složení:
- brambory (29%)
- dušené hovězí maso (10%)
- mrkev
- zelené fazolky
- cibule
- řepkový olej
- rajský protlak
- kukuřičná mouka
- sůl
- bílý pepř
Hodnocení týmu 4camping:
"Kromě jednoduché přípravy mě u Dušeného hovězího s bramborem hodně překvapila kvalita použitých surovin, kdy jde vizuálně i chuťově rozeznat co je co. Nejenže opravdu narazíte na kusy masa, ale najíte se i očima."
Parametry
- Značka
-
Summit to Eat
- European Freeze Dry ApS
- Karlebyvej 81, DK-4070, Kirke Hyllinge, DÁNSKO
- sales@europeanfreezedry.dk
- https://www.europeanfreezedry.com/
- Hmotnost
- 190 g
- Počet porcí
- 2
- Druhy masa
- Hovězí
- Trvanlivost
- 7 let
- Způsob úpravy
- Dehydrované
- Vegetariánské
- Ne
- Bezlepkové
- Ne
- Barva
- žlutá
- Záruční doba
- 2 roky
- Kód produktu
- 76037862
- EAN
- 5060138532038
- Měrná cena
- 1 805,26 Kč/1000 g
O výrobci
Summit to Eat je nová značka, která vznikla přebrandováním světoznámé značky Mountain House v Evropě. Více než 40 let je nejoblíbenějším výrobcem dehydrované stravy mezi cestovateli, turisty, táborníky a dalšími outdoorovými nadšenci. Výrobní postupy a technologie se nezměnili, naopak se rozšířila nabídka jídel a zvýraznila se chuť (ne glutamáty!).















Hodnocení a recenze 100%
100% 1 hodnocení (Jak zpracováváme recenze)
Ověřený zákazník
11. října 2022