Summit to Eat kuře Fajita s rýží 128 g
Dehydrované jídlo
Kuře Fajita s rýží značky Summit to Eat, lahodný a praktický cestovní pokrm. Vhodné pro milovníky mexické kuchyně.
Informace o produktu
Tento cestovní pokrm značky Summit to Eat je velmi praktický, a to díky své váze a velikosti. Nejsou zde použity žádné umělé konzervanty, což zaručuje vynikající přírodní aroma. Má také dlouhou trvanlivost - až 7 let. Díky technice vymrazování, která funguje na principu vysušení mrazem, je jídlo zakonzervováno a zbaveno drtivé většiny vody, chuť ovšem zůstává stále jako za čerstva.
Výhody pokrmu Summit to Eat kuře Tikka s rýží:
- praktické, chutné
- rychlá příprava
- trvanlivost 7 let
- bez konzervantů
Příprava:
1. Odtrhněte okraj pytlíku.
2. Vyjměte sáček obsahující pohlcovač kyslíku (nehořlavý sáček obsahující oxid železa pohlcující vlhkost).
3. Do pytlíku nalijte horkou vodu (275 ml) a zamíchejte.
4. Uzavřete pytlík a obsah ponechejte rehydratovat.
5. Po 8 minutách zamíchejte, případně dochuťte.
Tabulka výživových hodnot:
|
Výživová hodnota |
|
na 100 g |
na porci (128 g) |
|
Energie |
|
472 kcal |
604 kcal |
|
Bílkoviny |
21,8 g | 28 g | |
|
Sacharidy |
|
51,2 g |
65,5 g |
|
Z toho cukry |
|
6,7 g |
8,5 g |
|
Tuky |
|
21,5 g |
27,5 g |
Složení:
- dlouhozrnná rýže (26%)
- vařené kuřecí maso (11%)
- rajčata
- cibule
- pálivé papričky
- sladká kukuřiceřepkový olej
- Fajita pasta (3%) (cibulový prášek, slunečnicový olej, citronová šťáva, cukr, česnek, paprika, sůl, římský kmín, chilli)
- červené fazole
- kukuřičná mouka
- sůl
Parametry
- Značka
-
Summit to Eat
- European Freeze Dry ApS
- Karlebyvej 81, DK-4070, Kirke Hyllinge, DÁNSKO
- sales@europeanfreezedry.dk
- https://www.europeanfreezedry.com/
- Modelová řada
- Fajita
- Hmotnost
- 128 g
- Počet porcí
- 1
- Druhy masa
- Ryby a drůbež
- Trvanlivost
- 7 let
- Způsob úpravy
- Dehydrované
- Vegetariánské
- Ne
- Bezlepkové
- Ne
- Záruční doba
- 2 roky
- Kód produktu
- 76016010
- EAN
- 5060138531260
O výrobci
Summit to Eat je nová značka, která vznikla přebrandováním světoznámé značky Mountain House v Evropě. Více než 40 let je nejoblíbenějším výrobcem dehydrované stravy mezi cestovateli, turisty, táborníky a dalšími outdoorovými nadšenci. Výrobní postupy a technologie se nezměnili, naopak se rozšířila nabídka jídel a zvýraznila se chuť (ne glutamáty!).



















