Morton M jsou pánské letní kraťasy od výrobce Kilpi, které jsou vyrobeny z příjemného a pohodlného materiálu. Jsou vhodné na turistiku a volný čas.
Informace o produktu
Přijali výzvu severu a vytvořili českou značku outdoorového oblečení a doplňků nazvanou Kilpi, což finsky znamená štít - štít, který vás ochrání před nepříznivými povětrnostními vlivy, mrazem, větrem, deštěm i sněhem. Výrobky jsou testovány severem - jeho nespoutaností, hrdostí a nekompromisními nároky země mytických hrdinů. Pokud chcete zimu doopravdy prožít, musíte na ni být řádně připraveni. Značku Kilpi dodává ostravská firma Ponature s.r.o.
Spolehněte se na oblečení a doplňky Kilpi. Budou vaším štítem, díky kterému budete v bezpečí, pohodlí a ochráněni. Vyzkoušejte náš eshop Kilpi.
Letní pánské kraťasy Kilpi Morton-M jsou díky jejich příjemnému lehkému a prodyšnému materiálu ideální volbou na turistiku, volný čas nebo cestování v horkých letních dnech. Délka nad kolena a volný střih vám zajistí komfort pohybu. Nechybí poutka na pásek a 3 zipové kapsy.
Přednosti pánských kraťasů Kilpi Morton M:
- délka nad kolena
- volný střih
- poutka na pásek
- 3 kapsy
- elastický lem
- materiál: 92% nylon, 8% elastan
Velikostní tabulka Kilpi
Parametry
Recenze
pásek v ceně (tak ho člověk nemusí pořád přendávat od jedněch kalhot ke druhým)
22. května 2020
Doporučuje produkt
Podobné
Podobné produkty najdete v
- Kilpi Morton
- Výprodej pánského oblečení
- Móda pro plnoštíhlé
- Outdoor kraťasy nejen pro turisty
- Černé kraťasy
- Letní oblečení
- Letní výprodej
- Funkční kraťasy
- Pánské kraťasy a 3/4 kalhoty výprodej
- Pánské kraťasy a 3/4 kalhoty Kilpi
- Pánské oblečení
- Pánské oblečení Kilpi
- Kraťasy a 3/4 kalhoty
- Kraťasy a 3/4 kalhoty Kilpi
- Jarní výprodej
- Výprodej Kilpi
- Bleší trh online
- Oblečení Kilpi
- Pánské turistické kraťasy
- Pánské kraťasy a 3/4 kalhoty Kilpi turistické
- Pánské oblečení turistické
- Pánské oblečení Kilpi turistické
- Oblečení turistické
- Oblečení Kilpi turistické
Hodnocení zákazníků 90% 1 hodnocení (Jak zpracováváme recenze)